Agnete Johnsgaard-Lewis vald til visepresident i EIM

Konsernsjef i Bane NOR, Agnete Johnsgaard-Lewis, er samrøystes vald til visepresident i den europeiske jernbaneorganisasjonen European infrastructure managers (EIM).

  • Nyheter og aktuelt

Publisert: 24. juni 2026 klokken 16:24

Agnete Johnsgaard-Lewis, konsernsjef i Bane NOR.

Foto: Aksel Jermstad for Bane NOR

– Eg vil takke medlemene i EIM for tilliten dei har vist meg ved å velje meg til visepresident. Eg ser fram til å bidra i arbeidet for å gjere det europeiske jernbanenettet tryggare, meir påliteleg og meir brukarorientert, med investeringar og innovasjon retta mot samhandling, berekraft og betre tenester for alle brukarar, seier Johnsgaard-Lewis.

EIM samlar infrastruktureigarar og -forvaltarar i Europa, og spelar ei viktig rolle i utviklinga av jernbanesektoren.

Valet skjedde under EIM si generalforsamling i Brussel 24. juni 2026, der også Alain Quinet, viseadministrerande direktør i franske SNCF Réseau (FR), vart vald til ny president av EIM.

Meir på bane i Europa

Quinet seier det er ei stor ære å overta etter tidlegare president Miguel Cruz.

– Eg ser fram til å vidareføre det felles arbeidet vårt for å fremje innovasjon og driv fram utvikling i sektoren, seier Quinet, og peikar på behovet for å utvikle jernbanen som eit sentralt verkemiddel i det europeiske transportsystemet:
– Vi vil arbeide for å auke kapasiteten, styrkje robustheita og fremje digitalisering, slik at meir person- og godstransport kan flyttast over på bane.

Generalforsamlinga vedtok også ein ambisiøs arbeidsplan for 2026 og vidare arbeid i organisasjonen.

Generalforsamlinga i EIM juni 2026.

Foto: EIM

European infrastructure managers (EIM)


Publisert: 24. juni 2026 klokken 16:24